Ja, du kan kontakt vår kundtjänst så hjälper de till. Tel. 070-720 13 55. Mån – Fre: 8.00 – 12.00
Vanliga frågor
Nej Jakthundsbutiken har inte någon butik i Norrtälje.
Ladda ner vår reklamationsblankett och fyll i den. Lägg den och ett giltigt kvitto på ditt köp i en väl emballerad förpackning tillsammans med varan du vill reklamera och skicka den till oss. Vid en reklamation gör vår reklamationsavdelning en utredning av produkten. I vissa fall får vi skicka reklamationen vidare för utredning hos leverantören. Dina åsikter som kund värderar vi högt, därför ber vi dig att kontakta oss vid åsikter eller bekymmer. När vi har mottagit din vara kommer vi att behandla ditt ärende inom 30 dagar. När utredningen är färdig får du besked från oss vare sig din reklamation är godkänd eller inte. Kom ihåg att din reklamation skall registreras direkt då problemet uppdagas. Vi godkänner inga returer av produkter som blivit använda eller där originalförpackningen saknas eller är skadad.
Du kan ansöka om att bli fakturakund när du är i kassan, du kommer få besked direkt om du blir godkänd. Efter godkänd kreditkontroll får du betalningsvillkoret 15 dagar netto. Vid försenad betalning utgår dröjsmålsränta med för närvarande 10%.
Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt Distansavtalslagen. Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka en produkt till oss så betalar vi tillbaka ditt köpbelopp senast inom 10 dagar. Som kund betalar du själv eventuell returfrakt och ångrad produkt ska alltid returneras i väsentligen oförändrat skick, samt om möjligt i originalförpackning med tillhörande emballage. Vi rekommenderar dig som kund att bifoga kopia av faktura, följesedel eller ditt namn och ordernummer.
Vi debiterar en fraktkostnad på 149 kr på samtliga ordrar.
Normalt levereras din order dagen efter beställning. Vi arbetar ständigt med att effektivisera våra utleveranser. Vid restnoterade artiklar kan ordern bli väntandes till samtliga artiklar finns i lager. Vissa leverantörer kan dock ta mellan 2-4 dagar.
Vi levererar i första hand inom Sverige. För leverans till något av våra grannländer ber vi dig att kontakta oss på telefon eller mail, så löser vi det.
VISA, Swish, Payson Checkout (kort, delbetala, faktura)